Sitecom LN-120 Gigabit Switch 5 Port

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom LN-120 Gigabit Switch 5 Port op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Boby Ewing 29-06-2017

Gemakkelijk in gebruik

Zeer snelle netwerk switch,plug en play,gemakkelijker kan niet.
Echt zuinige switch die alleen de apparaten die "aan" staan voorziet van power.
Echt een aanrader

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Zuinig
  • Compact

Minpunten

Sitecom LN-120 27-03-2017

Eenvoudig aan te sluiten netwerk switch

Voor de Sitecom LN-120 gekozen omdat ik reeds 2 jaar de LN-121 gebruik in mijn netwerk. Nooit klachten gehad en ook de LN 120 weer een genot om aan te sluiten. Gekozen voor gerenommeerd merk met goede prijs/kwaliteit verhouding. Tevens hoge datasnelheid van 1000Mbps, prettig ook voor toekomstige ontwikkeling. Praktisch in gebruik en aansluiting. 10 jaar garantie ook bijkomend voordeel. Let op ingaande netwerkkabel in poort 5!

Pluspunten

• Aansluiting Plug & Play
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/kwaliteit
  • 10 jaar garantie na registratie

Minpunten

• Geen gevonden

andrevanrijswijk 11-10-2015

Een mooi compact apparaatje, mooie stevige behuizing, plug and play, je hoeft dus helemaal niets te installeren. Stekker erin en gebruiken maar. Werkt perfect.
Helemaal niets op aan te merken, en nog tien jaar garantie ook als je dit apparaat registreert op de site van Sitecom.

Indy97 22-07-2015

Aansluiten..............Klaar!
Alles werkt naar behoren en het is een mooie compacte switch. Wat vooral goed is dat het stroomverbruik zo laag is. Hij staat tenslotte wel 24 uur per dag aan.
Ik ben tevreden!

janvanvegten 14-04-2015

Doet precies wat ik van de switch verwachte en ben zeer tevreden, is bijzonder snel en makkelijk te installeren.

DataSafeHosting 27-06-2014

Helaas blijkt maar weer dat sitecom/mycom spul brak is. Hij connecteert op 1GB, maar de doorvoer snelheid blijkft bedroevend steken op/rond de 100 MBPS.

Firmware update mocht niet baten.

Kabels zijn goed, aangezien een 3com OfficeConnect of een Cico Catalyst wel de 1 GB doorvoersnelheid halen. (133 MB/s).

30 euro voor niets uitgegeven, men maakt niet waar wat men verkoopt, en ik koop never ever sitecom meer...zonde van het geld.